גלמפינג – משדרגים את חוויית הקמפינג שלכם

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את הביטוי "גלמפינג", ויש לכך סיבה טובה. הרצון לצאת אל הטבע, להתחבר באופן בלתי אמצעי לאדמה, לצומח, לשמש ולרוח וליהנות מחוויית קמפינג מיוחדת שאינה מתפשרת על נוחות ותנאי מחיה – על כך בדיוק בא לענות טרנד החופשות הנקרא "גלמפינג".

מה זה גלמפינג?

גלמפינג הוא הלחם של שתי מילים: Glamorous ו-Camping. כפי שניתן להבין מהשם, מדובר למעשה בקמפינג משודרג, ואפילו יוקרתי בחלק מן המקרים, שמאפשר לנופשים ליהנות מכל העולמות – גם לינה באוהל מחנאות וגם מיטות נוחות כמעט כמו בבית, גם אוויר צח של מרחבים פתוחים וגם מיזוג אוויר, גם חיבור בלתי אמצעי לטבע וגם חיבור נוח לחשמל, גם גישה לטבע פראי וגם גישה למקלחות ושירותים מסודרים.

הגלמפינג הפך לטרנד משמעותי בעולם התיירות בתחילת המאה ה-21 ומאז הוא זוכה לפופולריות גדלה והולכת, גם בשל בשל המודעות הגוברת למשבר האקלים והרצון להתחבר לטבע בצורה שפחות תזיק לו, וגם בשל מגוון היתרונות שהוא מעניק לנופשים ולתיירים שמחפשים חוויה חדשה ושונה.

למה כדאי לצאת לגלמפינג בצפון?

הנה כמה יתרונות מרכזיים של חופשה באתר גלמפינג בצפון הארץ:

מתאים לכולם

אחד היתרונות המרכזיים של הגלמפינג הוא המענה המיטבי שהוא מספק כמעט לכל נופש ולכל הרכב משפחתי. חופשות גלמפינג מתאימות גם לזוגות המבקשים חוויה רומנטית ואינטימית וגם למשפחות גדולות או לקבוצות המבקשות חוויית גיבוש והרפתקאות. גם אנשים שנרתעים בדרך כלל מתנאי השטח המורכבים של הקמפינג, ימצאו מענה טוב באוהלי הגלמפינג המאובזרים והממוזגים, וגם משפחות עם ילדים קטנים שחוששות להסתפק במה שיש לטבע להציע, ימצאו את מבוקשן באתרי הגלמפינג הנוחים והמסודרים ובפעילויות המהנות שחלק מאתרי הגלמפינג מציעים לילדים ומבוגרים.

אז בוויכוח על החופשה הבאה, כשיהיה מי שיתעקש על קמפינג ויהיה מי שיתעקש על מלון או צימר – תזכרו את האופציה של גלמפינג, שיכולה להיות פשרה מוצלחת במיוחד, שכולם ייהנו ממנה.

צריך לסחוב פחות

אם יצאתם פעם לחופשת קמפינג, אתם בוודאי יודעים כי מלאכת האריזה לקראת הנסיעה היא תהליך מורכב ומתיש. אוהלים, שקי שינה, מזרונים, מנגל ותאורה הם רק כמה דוגמאות לציוד הרב שנדרש לצורך קיום קמפינג מוצלח. ולא מדובר רק באריזה, שכן את כל הציוד הזה צריך להביא לשטח ולסחוב אותו עד למחנה שתקימו. לא קל.

באתרי הגלמפינג תמצאו אוהלים מוכנים ומאובזרים, כך שאתם תצטרכו להביא עמכם הרבה פחות ציוד מהבית ולהתמקד בכיף. במתחם הבלום וילג' בכפר בלום תקבלו מיטות עץ נוחות עם מזרונים ומצעים, מקרר גדול, שולחן וכסאות בכניסה לאוהל, ערסלים ושמשיות, מטבח שדה, וכמובן – שירותים ומקלחות נוחים בקרבת מקום. כל אלו יחסכו לכם זמן ומאמץ רבים ויאפשרו לכם להתחיל את החופשה שלכם מיד עם הגעתכם למתחם.

נופים, טיולים ומגוון אטרקציות

הגליל העליון מציע למבקרים בו חוויות והרפתקאות נפלאות. נהרות קרירים, מסלולי טיול יפיפיים, שמורות מרהיבות ונופים עוצרי נשימה, שכולם רק מחכים לכם. מהטבע הקסום הזה תוכלו ליהנות במגוון דרכים – בהליכה רגלית, בראפטינג, ברכבי שטח, על גבי גשרים תלויים או סתם כך, בישיבה רגועה לצד המים הזורמים, בצל העצים.

אתר הגלמפינג של בלום וילג' ממוקם לגדות נהר הירדן והוא מעניק לכם גישה ישירה אל הטבע ואל מגוון פעילויות מהנות שמתאימות לכל המשפחה במתחם קייקי כפר בלום. כך, תוכלו לשלב בגלמפינג שלכם טיפוס על קיר טיפוס, טיולי קלאב קאר בשבילי האזור, שייט קייקים בנהר הירדן, פארק חבלים ועוד מגוון אטרקציות שיעצימו את חוויית החופשה שלכם אפילו יותר. וכשהערב יורד, וכולם מתאספים במתחם האוהלים השקט והפסטורלי, תוכלו ליהנות גם מפעילויות ייעודיות לאורחים בני כל הגילאים – סדנאות תיפוף מלהיבות, קומזיץ מלווה בשירה ובמרשמלו, פעילות ג'אגלינג ועוד, והכול תחת כיפת השמיים זרועת הכוכבים.

מתחם הגלמפינג "בלום וילג'" בקייקי כפר בלום מאפשר לכם לבלות כמעט את כל החופשה שלכם במקום אחד, עם כמה שפחות נסיעות – גם מגוון בילויים ואטרקציות במשך כל היום והערב וגם אוהלים נוחים ונעימים לשנת לילה טובה. ובסופו של יום ארוך ומעייף, תוכלו להתקלח, להתרווח על הדשא בסמוך לאוהל, להקשיב לשקט של הלילה הצפוני, להדליק את המנגל, לפתוח בקבוק יין ולהתכונן לשינה טובה ומפנקת באוהל הממוזג שלכם.

גלמפינג – החופשה הבאה שלכם

החופשה הבאה שלכם יכולה להיות שונה מכל מה שחוויתם עד כה. גלמפינג הוא דרך נהדרת ליהנות מחוויה של קמפינג אמיתי בחיק הטבע, עם כל התנאים הנוחים שאתם לא מוכנים להתפשר עליהם. אז בין אם אתם חובבי מחנאות או תנאים של מלון, בין אם אתם משפחה, זוג או קבוצה גדולה ובין אם אתם מפונקים או הרפתקנים – חופשה באוהלי גלמפינג במתחם בלום וילג' היא בחירה מצוינת בעבור כולם.

עדיין יש לכם שאלות?

פנו למחלקת המכירות שלנו למענה.
ווטסאפ
דברו איתנו